Ont överallt

Guud jag har ont överallt, benen och armarna värkar och nu fick jag jävla mensvärk igen som jag trodde jag blivit av med för denna gången :( Hela ryggen värkar, fan fan fan!  Seg kväll på jobbet men gött att slippa stängning.

Tack till mamma och malin och frida ? som var här och fixade lite  och lämnade en kaka till mig när jag var på jobbet, det gillar vi :D

Glad över att jag fått sålt en till klänning :D Ska se om jag kan lägga upp lite mer på tradera imorgon när jag ändå är ledig  :D:D

.Emma


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi tack de e lite av nåra favoritskor :)

2011-02-16 @ 02:55:53
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0