Lördagens partybilder =)

Tjoho, lördagen började med att jag mötte upp Vicky i stan sen ringde vi Hanna som var på Victoria med vänner så vi joinade dom där :) Efter ett tag begav vi oss till Park Lane, kul för jag har inte vart där på så länge och har alltid skit kul när jag är där, även denna gången :D  Och så kul att träffa Hanna, var allt för längesen, även Vicky =)

Bilder från Victoria =)
hanna :D
Vicky å jag =)
hahahaa  fjotis jag ser ut


Snodde lite bilder av Hannas vän som hon tog =)
Vicky, jag och olivia =)
hanna och olivia =)
vicky jag och hanna :D
Dansade loss hela kvällen och avslutade på kebab house, tack för en grym kväll tjejer :D

.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0