Jävla axel :(

Jag och R tränade Box för första gången igår, det var faktist riktigt kul tills slutet då vi skulle typ brottas lite haha, man skulle trycka mot varande och försöka komma frammåt, då sa det bara klick i axeln och den var ur led :(  Gött att det var i slutet av träningen ialla fall.  Fick gå upp och sitta i receptionen så ringde dom ambulans.  Tog ett tag innan dom kom men det gick ju bra så länge jag satt helt still, då kändes det inte mycker mer än att man kände sig helt avdomnd i armen som bara fick hänga på sidan.  Dom som jobba där var ju skit gulliga mot mig :) Sen fick jag lite morfin och grejjer för att det inte skulle göra ont när vi åkte ambulans, och söta R följde med till sjukan :)  Glad att det inte var som i Grekland när detta hände första gången, då fick jag ju inget mot smärtan så den turen till sjukhuset var det värsta jag vart med om, me nu gick det väligt bra :)

Här hemkommen från Grekland 09, då hade klickat ur 2 gånger på en vecka :/


Vi fick vänta rätt länge igår innan dom fixade axeln men när dom väl gjorde det så gick det skit fort.
här ser ma lite skillnad på axlarna
Färdigt :P

Så nu får jag gå runt såhär, handikappad :(

Nu är jag sjukskriven 1 vecka, hoppas jag kan komma igång och börja träna sen igen, förutom armarna då kanske, tråkigt men vill ju inte att det ska hända igen.  Shit happens . .
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0