bodyattack

Har väll inte fått mer gjort än å diska och läga mat här idag, har vart så jävla slapp.  Gick ut i cpvädret och träna förut med rosie. Idag bllev det bodyattack, jääävlar vad man kände att man inte har kondition när man kör det haha.  Aja  när jag väl kom hem fick jag såklart världens jävla mensvärk så  fick ligga på soffan ett bra tag innan jag orkae mig in i duschen.

Min lilla middag, kycklinggryta :D

bebis tröstade mig när jag hade ont haha <3


Har vart duktig och slängt in en tvätt så nu ska jag fortsätta att bara mysa i soffan med Hugo :)
.Emma


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jo, tack det är bra med mig. Vad ska du hitta på idag då? :)

2011-02-12 @ 10:16:09
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0