110221

Helluu, gårdagskvällen va rätt nice. Först solsidan sedan Wallander, älskar när det finns grejjer på tv så man bara kan slappa :D  Va riktgit gött väder igår också, lite förkallt men solen var ju framme typ hela dagen :D Det gillar vi!

Imorse vakna jag av att min lilla skitunge sitter nästan uppe t taket, fick ta en kass bild med mobilen för att få visa välden vilken mongokatt jag har :P haha

Tog mig samman och gick till Hemköp för att posta en klänning jag fått sålt, fick ta på mig luva för mitt hår är äckligt nu, men morsan ska hjälpa mig tvätta det imorgon ialla fall :)  Pratade även med vårdcentralen här men jag är tydligen inte listad här, så fick ringa till nån premiärvård och dom hade inga tider idag och kunde inte se tiderna för imorgon så måste ringa dit imorgon igen och hoppas jag får någon tid, vill komma igång med träningen för axeln och få veta när jag får börja träna MRL å sånt igen, och måste ju veta när jag får komma tillbaka till jobbet,.
butter :P
.Emma


Kommentarer
Postat av: HANNA

TACK fina du! :)

2011-02-21 @ 12:54:28
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0