110212

Helluu, jag har lär  mig en läxa. Jag ska ALDRIG mer vara utan ibumetin/ipren hemma. Igår var ju fan sjukt, värken gick över efter några timmar men sen började den när jag skulle sova igen, så låg vaken 4 timmar av smärta, och när jag väl lyckats somna så vaknar jag flera gånger och nu vaknade jag med värk igen.  Helvete. Just nu hatar jag att vara tjej!  Har stått i duschen ett tag nu och bara spolat varmt vatten på magen, hjälpte lite.

men men ändå idag är det riktgit nice ute, sol sol sol :D fast ändå kallt. Men blir gladare bara solen är framme :)
Vill ha sommar, sol semester :)
förra sommaren i Frankrike, Caanes  jag och syrrorna
.Emma


Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥ - tävling med cocoo.se just nu !

vilekn härlgi bild :)

2011-02-12 @ 12:23:10
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0