110210

Godmorgon, haha min nedräkning till nästa lön började för längesen. Tror inte jag kommer få så bra lön men kan ju hoppas, jag behöver den ialla fall nu känner jag :P  Glömt att skriva att vi har bokat våra flybiljetter till london, så nu är flyg och hotell bokat och klart,  så en nedräning till 25 mars är det som snurrar mest i huvudet nu!  Eftersom jag lägger undan pengar nu har jag ju inte råd att shoppa, så det  ska bli så kul när man får bränna lite pengar där. Är galet shoppingsugen!  Jobbar sent idag men slipper ändå stänging vilket är gött, sen har jag 3 lediga dagar, äntligen!  Va duktig igår och tvättade 1 maskin ialla fall och diskade, och nu när jag vaknade satte jag på en till tvätt, + poäng till mig nu känner jag för det finns inte mycket ork i mig nu!
huuuugoooo
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0