110206

Godmorgon,  vilken lång dag det blev igår. Först jobb 11-19.15, sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi hem till mig. Käkade massa gått och degade :)  Nöjd som fan med pressenterna, gött. Gick inte och la mig förräns 12 så nu är man seg. Håller på att färga ögonbrynen nu för det behövs.  Inget kul tid idag, 12-21.30, yeeey. Längtar tills fredag. Riktigt nice att jag fcik sålt en klänning igår och att det kom första budet på en annan idag :) Hoppas det fortsätter så nu :p
igår på jobbet haha
.Emma


Kommentarer
Postat av: Zandra

Lust att haka med ut nästa fredag då gumman??:)

2011-02-06 @ 13:55:45
Postat av: Alexandra

fin outfit :)

2011-02-06 @ 17:23:57
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0