tjooho

Blev inringd tidigare till jobbet idag, kom dit 13.30 så kom Jess också för dom hade ringt henne med, men det va lugnt på jobbet, så vi degade på balkongen tills vi började, sen började stressen, usha vilken dag, allt har känns så bajs bara förutom 1 sak, dom har lovat mig att fixa så jag får ledigt när jag bokar resa :D wiiioo :D !
Åker med denna lilla tösen :D (riktgit sleten bild haah)

Helgens planer har redan börjat, jobbar lördag men blir nog utgång ändå med lite folk från jobbet =) Kan bli nice, Nu får jag snart hoppa i säng, börjar 8 imon ju :/
.Emma


Kommentarer
Postat av: Hanna

Baby, jag kommer hem på fredag så bäst för dig att du ringer mej på lördag för utgång!! Pussisar

2010-09-08 @ 12:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0