sååå trött

Faaaasen vad trött man var på jobbet idag, och segt gick tiden med.  Handlade lite efter jobbet och så hämtade pappa upp mig, hem lämna sakerna sen drog vi iväg till Ikea elgiganten  och lite andra ställen så lite inköp blev det :) Och äntligen har jag köpt en ny digitalkamera :) Sprang in snabbt på Cubus bara för det låg brevid där vi skulle in och vem träffar man då? HANNA, haah faan var chokad man blev, bästa idag :)  Om allt vill sig blir det utgång med henne nästa helg :)
jag och hanna på hennes födelsedag =)
Kollar på transformers nu men snart blir det sängen, tråkgit både idag och igår är det folk man inte brukar prata med längre som ville ut och jag kan inte för jag jobbar helg :( Ingen ork alls för jobb imorgon :(
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0