Inga hål :D

Såå besöket hos tandläkaren gick ju bra, inga hål :D haha  Har fortfarande en mjölktand kvar som inte har några planer på att lämna mig ,S haha stört.
idag
Sen åkte jag hem och hälsade på morsan och min bebis,  käkade mat och fikade =)  Sen var det dags att dra till jobbet, segt värre.
(L)
När vi hade slutat så hade jag 3 min på mig till tåget, så började springa men hade handlat så mina armar dog så jag pallade inte. Så var det några puckon som  hejjade på mig att jag skulle hinna men jag hann ju såklat inte med tåget, åkte mitt framför ögonen på mig, så jag var ju tvungen att gå förbi dom för att gå tillbaka till bussen, så var det 2 som brukar handla  på jobbet, så dom hjälpte mig bära mina saker till bussen för jag va helt slut haha gött som fan :D
.Emma


Kommentarer
Postat av: Corneliussine

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-03-16 @ 15:21:44
URL: http://corneliussine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0