100901

Hellu, senbloggande idag men hade bråttom imorse. 1 September, as gött väder men jag har ju missat hela dagarna för man jobbar :( Suger hårt kan jag lova.  Var sjukt trött hela dagen på jobbet, kändes som mitt huvud var i en bubbla eller nåt och massa huvudvärk, fick jobba över lite sen handlade jag lite och åkte hem.  Bussen var överfull så det var inte det lättaste att stå på den med mina tunga påsar haha.  Fixade lite käk när jag kom hem, makaroner och köttbullar :D göttans så nu har jag matlåda till imorgon med.

Och detta gjorde jag för nån dag sen, as gott =)
tortellini elelr nåt med avocadosallad =)
Råkade somna på soffan förut och vaknade upp vid 10 av att rosie ringde så har tvättat bort sminket nu ialla fall och tjötat lite med Cilla :) Dags att sova nu igen hehe natti

.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0