101005

Tja tja, känner att jag inte haft ork eller tid att lägga upp nåt här men så får det vara ibland.  Dagarna går ju äckligt l¨ångsamt nu bara för jag vill iväg, men det är snart nu :D Torsdag morgon drar vi :D:D  Va ute i helgen och igår växlade jag pengar å shoppade lite med syrran, sen drog vi hit och dega och fixade käk =)  Skulle koka kaffe och glömde av det på spisen så när jag gick in i köket typ 1 timma senare var fönstret helt immigt, var som någon hade duschat där inne haha, kändes som det skulle sprängas :P Sen skulle morsan hämta syrran och skrämmer oss genom att kasta tamponger på fönstret hahaah  pucko!
nån dag
Ska fixa mig snart sen till Lerum och färg ögonfransarna, sen blir det hem och hälsa på min bebis lite :D  Och sen jobb.
.Emma


Kommentarer
Postat av: carro

roligt :D

2010-10-05 @ 09:41:55
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Sweet Thing

Very nice site. Well laid out.

2011-06-09 @ 11:08:06
URL: http://sweet-thing.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0