Ny gaddad ;)

Jobbet idag gick okej, var sjukt nervös eftersom jag skulle ha utvecklingssamtal där men det gick ju bra, blir alltid så nervös ändå hehe.  Hon hade inget dåligt att säga ialla fall :)  Efter jobbet plockade mamma upp mig så gick vi och köpte käk på Max och sen åkte vi till tatuerings studion, hann precis. Dom är ju så jävla söta som jobbar där haha :D  Då var man nervös igen eftersom det var så längesen jag gaddade mig, men det va riktigt gött tyckte jag :D  Att jag alltid ska bli nervös i onödan!

Imorgon får jag ta bort tejpen =)

Är skit trött  så blir nog mest deg i soffan ikväll =)
.Emma


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: ja visst var dom! köpte den rosa, den är såå snygg! :D

2010-11-10 @ 20:42:55
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0