I need cash

Hellu, har ju vart ledig 3 dagar så vad är det första man får höra när man kommer till jobbet, jo om alla problem. Ännu en till som bröt ihop, smått kaos.  Och lilla jag sa ja till att börja 2 timmar tidigare imorgon + att jag ska jobba extra på fredag, det betyder att då blir det 7 dagar på raken där, hmm ingen rolig vecka framför mig nu eller nästa alltså. Men eftersom jag är så jävla bra på att bränna pengar  så är det bara bra för mig att få lite extra, om man ska någonsin få ihop till någon resa igen, och det är ett måste annars går jag under.  Så får hålla ut även om jag vet att det är ooootroligt segt.

Hugo imorse, sprang och pep hela tiden tills jag satte ha ni handfatet när jag stod och sminkade mig, då blev lillen tyst :P Nära ska han allt va hela tiden haha

törstig? :P
Mamma va ju här och kollade till han idag så hade hon gjort en skit god pasta sallad, tack mami <3 Gött att slippa laga mat :P  Annars har jag inte hunnit göra något mer än att busa med H sen jag kom hem ,krävande lilla skit :P  Just nu ligger han precis framför mig på datorbordet och sover :)  Som sagt, nära ska han va hela tiden.

bus med lillen efter jobbet=)

mongo  ville inte va med på kort :P

.Emma


Kommentarer
Postat av: Malin Sundin

söt kissekatt!



RE: det är ruskigt gott :)

2010-11-22 @ 22:41:02
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0