Alla mina tankar går till dig :(

Den här dagen fick en jävla oväntad  start. Kom till jobbet, stressad som fan eftersom jag var lite sen, snöstorm ute typ, kommer dit och ser att folk ser lite konstiga ut och Lena följer med mig för att berätta en grejj.  Får då reda på att våran jobbarkompis har blivit skjuten. Hamnar i chock först sen brast det. Vi vet inte om hon kommer överleva, vet bara att hon ligger i respirator nu :(  Dagen har vart kaos, folk har bytit ihop i omgångar och man har stått och jobbat och gråtit samtidigt.  Otroligt jobbig dag, har kännts som man har vart sjuk för ma har frusit hela tiden och skakat. Får tänka på hur man andas hela tiden för hålla inne tårarna en extra stund, Gamla jobbarkompisar som också fått reda på det har kommit in för att visa sitt stöd. Helt tom i huvudet, så jobbigt när vi inte får veta mer.  Ska dit tidigare imorgon för dom ska ha en krisgrupp där, komemr bli jobbig dag imorgon med. Hoppas på bättre nyheter då!  Mina tankar finns hos dig och din familj (F)


.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0