101130 Vila i fred!

Kunde inte vakna av klockan imorse men tillslut vaknade jag upp av ett ryck, hade fått sms av Vicky där det stod: ring mig när du vaknar, innan du gör något annat! Vågade inte ringa direkt för jag hade dålig känsla och  jag hade rätt. Besa hade avlidit, tacksam att jag fick reda på det tidigt. Lite senare ringde chefen och skulle säga samma, kunde inte få fram så mycket men han ville att man skulle komma till jobbet så fort man kunde ialla fall så man slapp sitta hemma ensam. Skulle egentligen börjat jobba klockan 3 men åkte med alla som skulle till hennes hem och tända ljus och lägga blommor.  Har vart ännu en riktigt tung dag. Man fryser hela tiden, har gått omkring med vanliga skjortan, fliströjja över det + en till fliströja och ändå frusit, helt sjuk hur kroppen reagerar,  alla säger samma, det käns som man går omrking med feber hela tiden.  Hoppas morgondagen blir lite lättare, men tvivlar, du är saknad!


Vila i frid Besa :( Tänker på dig och dina barn! :(
Rest in peace <3 :(
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0