101113

Tjaa, gårdagen då. Åkte med Rosie till backaplan och köpte lite grejjer till våra katter som vi får nästa vecka :)  Har en del kvar att köpa men nu har jag iallafall några grejjer sen åkte jag hem, gött med degkväll tänkte jag men så ringer Sofia och frågar om jag vill med ut på några öl och tjöta, självklart tänkte jag för jag var rastlös som vanligt på fredagar när jag vet att jag ska jobba helg.
igår
Tänkte ju va hemma tidigt men ja klockan blev 3 innan jag kom hem. Så har sovit 4 timmar sen jobbat hela dagen. . mådde piss imorse kan jag säga. Jobbet var ju lika kaos som i torsdags, galet att folk har råd att handla så mycklet nu. Var äckligt glad när jag fick gå hem för jag är så jävla seg nu.  Nu är det bara mys hemma som gäller, orkar inte fixa nåt!


.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0