101106

Tjoohoo, hade en sooooft dag med Vicky igår på satan, blev ju några timmar mer än vi tänkt oss men  nice var det, kom hem med lite nytt =) Sen åkte jag till systemet med morsan och sen till graven och tände ljus för mormor och mrfar <3  Hann med allt igår förutom att träffa cillz :/

Idag är det party som gäller, bild från förra helgen =)

Veeeet inte vad jag ska ha på mig idag bara :/


Blev hemkörd av farsan igår så vi plockade upp rosie på vägen så dega vi här hemma och käka glass, kollade på en rätt bra film med som jag inte kommer ihåg vad den heter :P Klockan blev ialla fall rätt mycket så honsov här =)  Heeelnice fredag =)  Nu börjar operation storstädning snart :(
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0