Push 29e Maj

Åkte hem till Alex vid 8 tiden igår, drack vin,cider och satt och tjötade hemma hos henne. Riktigt snygg lägenhet dom har kan jag säga :)  Så är det en restaurang under där dom bor så meningen var att vi skulle ta spårvagnen men när vi går förbi vinkar en som jobbar där inne åt oss så vi tog oss ett glas där med innan vi drog in till stan :) mys mys. 
hemma tar man sig alltid nån cider innan stan :P
Körde på jeans igår för ovanlighetens skull och syrran sminkde mig, jag kom på att jag inte passar i så mycket smink men fick se ut så ändå haha. Och toppen är egentligen en klänning jag köpte i Thailand som jag aldrig använt innan, bara knutit upp den =)
 
Vi drog till Push igår ialla fall, trodde la inte vi skulle komma in men det gick ju bra :)  Kul att gå till nya ställen för där hade jag aldrig vart innan, dom spelade grymt bra musik där vilket jag inte tycker dom gör på många ställen.  Och jag hamnade på vimmelbild haha ser alltid lika skadad ut. Vi tjötade jäkligt mycket med fotografen faktist =)

Riktigt snyggt ställe är det !

Kan ni se mig & Alex i vimmlet? ;)  Man ser bara halva mitt huvud som tur är !

Blev mycket dans och sånt igår, hade en lyckad kväll :D  Får hoppas de inte dröjjer så lång tid innan man träffar Alex igen som det har vart nu innan .  Lite kul när vi skulle ta taxi hem och han fick köra runt oss till olika bankomater för det var nåt galet med alla :D
.Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0