lägenhets snurr

Då var man hemma, har var på 3 lägenhetsvisningar så nu snurrar det lägenheter i huvudet på mig. Den första är den jag mest vill ha som jag trodde från början, budgivning börjar imorgon, den andra . . typ exakt lika dan fast ingen fond på den och mindre fin innuti men den kan jag få om jag vill typ, den sista, bra med stor balkong och allt men ligger högst upp och ingen hiss, bara 3 våningar men ändå och den vill dom nog ha rätt mycket för får jag en känsla av! Ush massa tankar om det i huvudt nu, ska kolla lite på hemnet för det är massa visningar på söndag och måndag med, om jag ska ta och se några fler kanske ?! Lika bra
idag
Hittade min ljusa kavaj/jacka som jag helt glömt av så de fick det bli idag =)
älskar mitt linne från H&M
Stannade och käka glass på hemvägen :D

Farsan :)

.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0