Kontrakt klart :)

Vilken låååång dag det har vart. Stressa som fan imorse för jag gick upp försent och kom på att jag inte hade bokat någon biljett till Landskrona som jag ska till på onsdag, så nu är det fixat, har även bokat tid för att färga ögonfransarna innan vi åker till Frankike :)  Sen jobbat 12-19, känt mig stressad hela dagen och inget gör det bättre av att jag måste stå i förbutiken då som jag inte kan och chefen låtsas som han inte vet om att det ofta är så att folk som inte kan den får stå där, surt. Sen plockade pappa upp mig så åkte vi direkt till Backa och lägenheten och träffade mäklare och hon som har den nu, kollade runt lite sen åkte vi hem till mäklaren och gick igenom allt och skrev på kontrakt, drack massa kaffe :D  Efter det, tillbaka till lägenheten, kollade så allt fungerade och sen hem till Rosie. Helvete vad snyggt hon har fått det, avensjuk :D  Och nu äntligen hemma. Sjukt lång dag. Skönt att man börjar sent imorgon.
i lördags
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0