blööö

Ååå ännu en kaos dag :(  Fick jobba över med och nu är det inte så många timmar tills man ska tillbaka dit igen :( Kill me.  Min semester dag jag verkligen behöver få ledig har dom inte löst heller och nu vet jag inte hur det ska gå för vi har ingen på kontoret och det är den dagen jag åker till Frankrike, det måste lösa sig annars tänker jag sjukskriva mig fan! Fattar inte att det ka vara så mycket stress på ett jobb, helt sjukt varje dag just nu.

Är galet trött, måste hoppa in i duschen nu för det orkar jag inte imorgon när man ska upp så tidigt.
.Emma


Kommentarer
Postat av: emelie

svar: hahaha, provjobbade där faktiskt :p

2010-05-08 @ 01:47:46
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: caroline andersson

förlåt för mitt sena svar, bloggen kommer lite åt sidan ibland :)



Ha en underbar helg!

2010-05-08 @ 01:49:09
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0