Äntligen hemma

Har vart en lång dag men tiden har gått rätt fort tack och lov :) Kan bero på att jag fått göra massa saker och sluppit kassan i stortsätt halva dagen =)  Gött som fan.  Nu har jag 3 lediga dagar :D  Den lägenheten jag helst ville ha blir inte min ialla fall, ingen ide att betala för mycket när det finns en lika dan billigare som man kan renovera och ändå förhoppningsvis få det biligare än den :)  Får se hur det blir med allt, är minst 2-3 stycken jag vill gå på visning på till, veliga jag .

2 bilder från igår


En som jobbar med att stå och göra litesmakgrejjer till kunder på vårat jobb jobbade sin sista dag idag, lite tråkigt snackat rätt mycket med henne senaste, men hon skulle adda mig i FB så man kan skriva  =) haha  Ska buda på en kamera tror jag idag med, håller tummarna för mig själv. Nu behöver jag kaffe!
.Emma


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

tack tack, det är skönt att vara hemma, men man saknar ju det fina vädret, hehe

2010-05-27 @ 18:50:27
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0