Förbereder mig för ikväll

Tjoho, nu har man börjat fixa inför kvällen, äntligen planerat vad jag ska ha på mig, det tog sin lilla tid. Massa att göra på jobbet idag men kunde gå i tid. Jag och Jessica ska tydligen bli tidningsansvariga nu, får la se hur det går hehe.  Loggade in på FB och såg att lilla Sara hade laddat upp 2 bilder på mig så här kommer 2010:s fulaste bild. hahah

Påväg till jobbet nån dag.. 
i saras mega brillor haha
Sprang över till Allum efter jobbet, blev bara strumpbyxor jag köpte hittae inget annat och var stressad. Lite ändrade planer för ikväll, Zandras pöjk är sjuk så det blir jag och Zandra  som åker till Fraken på Hisingen och förfestar istället :) Blir nog en ball kväll 
.Emma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0