100315

Godmorgon, underbart väder :D  Telefonen har vart bombad denna morgon med. haha spenderade 1 timma i telfonen med S och J .. sen snackde jag lite med jobbet, ska på kurs tydligen osnadag och torsdag.. nervös för det.  Fina morgonsms av N och Cilla har jag hunnit snacka med :D  + massa sms av en närvös Z som ligger och väntar på att opereras hon med :D

Nu väntar jag på samtal från Cilla igen så ska jag och denna pinglan ut i "värmen" :D:D 
  
Gjorde en liten beställning från H&M igår, men det tar lång tid innan jag får den .. i Maj tror jag, segt segt . Min sista lediga dag, imorgon är man tilbaka på jobbt igen :(  Tur att J är där ett tag ialla fall. Riktig tråkig nyhet om S man fick reda på im,ors med :( men vi kommer hålla kontakten! :)
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0