100309

Godmoron, jag blir lika förvånad varje gång jag går upp långt innan väckarklockan har ringt.. inte något jag är van vid att göra. Har blivit sämst på att skriva här men ingen ork. Igår blev det lång promenad med Cillz, gick till Aspen och tillbaka sen satte vi oss på våran framsida och käka glass i solen, hur bra?! :D  Sen skuttade hon hem och ja fastnade vid tvn. så kom hon tillbaka lite senare för vi skulle glo på film, men den funkade ju inte :(  Så kollade på svenska hollywood fruar.. hahaa så jävla sjuka är dom!

Lite bilder från gårdagen =)

Underbar dag igår ialla fall, idag ser det inte ut att bli lika bra. Och imorgon ska jag klippa och slinga håret..  kommer nog se förjävligt ut men  men :P
.Emma


Kommentarer
Postat av: emelie

sv: Ursäkta för sent svar :)

Men, är allt bra idag?

2010-03-09 @ 09:34:40
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv: aw, okej. jag hade en jätte rolig helg! :D

2010-03-09 @ 16:22:49
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0