Fasen

Det är bestämt nu att pappa ska till Belgien och jobba, och redan på onsdag natt. Så imorgon blir det att åka till tapetlandet och bestämma tapeter så ska han tapetsera sen så är sovrummet är klart. Sängen ska byggas ihop och spegeln i hallen ska upp. Soffan ska hämtas imrogon med. Jag jobbar stängning hade behövt vara ledig känner jag.

Men nu om idag, riktigt tåkigt och seg dag, fick även jobba över 1 timma. Och det har vart skit fint väder med, semester på måndag igen mn åker ju iväg på tisdag.  Om allt är väldigt bra blir det havet för mig och Rose på måndag men får se hur det går ihop, hoppas iaf!
cp äckel bild på mig
Trötter  så ska sova
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0