100628

Tja tja jag lever bara att jag inte haft ork eller hunnit med att äns kolla åt bloggen. Jobbade ju midsommar vilket var en otroligt seg dag. Så när jag kom hem kollade jag på matcen (Brasilien-Portugal) sen stendeckade jag i soffan och sov bort hela kvällen. Lördagen va jag ledig så satt hemma en stund i det underbara vädret sen åkte jag och farsan till lägenheten och efter det  hem till Rosanna.  Sofia kom dit med så vi satt och tjöta ute och drack hela kvällen. Perfekt kväll,riktigt nice var det faktist för vi träffas ju inte ofta vi 3, ända som saknades var lilla cilla :)
black tower :D
Sov hos rosie och S gick hem, sen blev vi upphämtade på morgonen av mamma och pappa för vi skulle till Ikea. Vi var där sjukt länge och ja var där 2 gånger igår till och med haha. Men jag fick köp en jävla massa nödvändiga småsaker, bestämt säng och bänkskiva till köket. Och det var allt annat än gratis vill jag lova så nu är jag pank typ haha .  Träffade på både Hanna och Linda på Ikea, 2 gamla vänner, kul kul att det var Hanna som hjälpte oss med bänkskivan sen :)  Riktigt segt att jag inte får det förräns V.30 bara, men det får det vara värt.  Hämtade mitt köksbord på Chilli igår med så det står i lägenheten nu :)  Älskar stolarna, sjukt bekväma.


Känner att mina dagar gärna får ha 48 timmar för man hinner ju inte. Idag blir det inget åka till lägenheten för mig, ska jobba 12-19.15... riktigt segt men imorgon blir det nog att åka till tapetlandet med morsan och bestämma tapet till sovrummet.  Nu får jag ta och fixa mig.
.Emma


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: det är bar afint med mig också, ;D

åh vad härligt! :D min är också omkring 62! när är det du flyttar? kul att du äntligen hittat en lägenhet! :D

2010-06-28 @ 10:49:16
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0