100625

Godmorgon, uppdateringen blir mer än kass nu mn jag hinner ju fan inte med. Känner mig helt slutkörd nu haha. Det var galet mycket igår på jobbet, folk handlar som dom aldrig sätt mat innan så det var underbart att vi var så många som jobbade, mindre kul att det var jag som fick sköta rasterna för alla för det var inte allt för lätt men det gick bra ialla fall =)  Mamma fyllde år igår med, Grattis  igen :D  Hon papa och Malin mötte upp mig efter jobbet  sen åkte vi (förutom mamma) och handlade lite färg,penslar och soffa, matbord å så, så där var den lönen borta på 1 dag haha. Det blev inte den soffan ajg gillar å mycket för den kommer nog se alldeles för stor ut, men köpte den andra jag hade kollat å :)  Vi fick nykeln och hann med att måla omgång 1 av vardagsrummet :)  Vi var ju fan inte hemma förräns 22.30 och jag var helt slut så allt tog sån tid, kom la i säng 24.30 och skulle upp 05.20 imorse.  Så nu är jag knappt vaken :P  Ska ju börja jobba 2 timmar tidigare idag så snart ska jag till jobbet, avesnjuk på alla lediga idag!

Gött att pappa är ledig för han ska åka och måla klart vardagsrummet nu när jag jobbar :) perfekt! Måste fixa mig, ååå kill me!
.Emma


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej men se god morgon :)

2010-06-25 @ 07:11:19
URL: http://www.nattstad.se/Brazen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0