100623

Ja vad ska man säga, blev sjuk igår. Kännde mig hur trött som helst på jobbet igår och det var kaos när jag skulle sluta och jag kunde ju inte stanna eftersom vi skulle bli insläppta i lägenheten. Sa ja till att börja 1 timma tidigare imogon och 2 timmar tidigare på midsommar vilket jag  inte orkar egentligen. Mätte lägenheten igår alla fall sen när jag kom hem hade jag massa feber så låg mest i soffan. Idag känner jag mig bättre ialla fall men inte helt frisk, är så äckligt trött hela tiden i hela kroppen.  Åkte ialla fall med mama till chilli imorse för jag måste ju komma igång med allt inför flytten. . har hittat en soffa jag vill ha men får se hur jag gör för den kostar lite mer än vad jag vill lägga på en soffa :(

Ska sitta och kolla på möbler å grejjer nu, ciao
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0