Ullared <3

Så rosie kom och hämtade mig igår straxt efter 8 så åkte vi och tankade. Hade lite promlem men det löste ju sig haha :D  Hade tur att det inte var någon kö in till Gekås men jävlar vad folk det blev där inne sen.

Käkade så jäääävla god räkmacka där efter vi vart inne ett tag =)

Det mesta man köpte var nödvändiga saker, massa grejjer till badrummet och köket och skit, sen blev det ju lite mer grejjer också men tycker jag höll bra på det onödiga även om man kom hem några 1000 lappar fattigare :$ hehe. Vagnen var ju full kan jag säga!


Dom höll på att spela in till tv när vi var där också men vi såg aldrig när dom filmade hehe.  När vi väl var klara blev det käk igen :D  Min lilla tradiotion när jag är där: Bakad potatis med räkröra <3 muummma

Får la se när man åker dit igen men innan jul hoppas ja :D  Får börja spara haha
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0