PORT DU SOLEIL

Så lite om gårdagen då :D  Förfestade hemma medans jag fixade mig, öl och vin, gött gött.


Sen tog jag bussen till rosie vid 9 nångång så fortsatte förfesten med henne och Annelie =)  När klockan började närma sig 11 tog vi taxi till Vasastan. Dumma jag ramlade så nu har jag sår på knät och ont i röven hahaah :(

Förfeeeest =)
jag och rosie =D
haha snöggingar




Träffade på Annelies kompis på Vasastan så vi åkte med dom till PORT DU SOLEIL, aldrig vart där innan men det va sköjj :D  Lite för mycket dricka så var ostabil men kul hade man :D  Efter det blev det fyllekäk och sen hem till hennes vänner så satt vi där ett bra tag och tjöta. Lite kul att en av dom firade  vi nyår med för några år sen haha .  Sen tidigt på morgonen blev det taxi hem, så inte alltför många timmar sömn inatt inte. Får se om jag får dom andra bilderna som vi tog hemma hos Rosie men det var inte heller många, så tråkigt nu när jag inte har någon riktig digitalkamera :(  alla bilderna är tagna med mobilen här :P

Yeye en bra utekväll var det ialla fall :D
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0