I'm baaaaack ;)

Tjaaa det var ju ett tag sen man skrev, så här har ni Hanna och Cilla ;) haha . Var i Dublin förra veckan och det var något av det roligaste jag vart med om, synd att vissa saker blev som det blev bara, mer om det någon annan gång ;) Första natten i min lägenhet nu, känns konstigt men skönt :) Soffan, sängen och tvn + dator är uppe, tvn står iförsig på golvet å har saker övrallt, köket är kaaaaos men det får vara såhär ett tag. Har hållt på sen 9 imorse så är sjuk seg nu.  Igår trodde vi det skulle vara fint väder så vi åkte till näset för att göra första sverige doppet som man inte hunnit med än, men det var ju misslyckat, aja gött att bara sitta där ett tag ialla fall :D  Här är lite bilder från mobilen från veckan .
hittade en kjol jag aldrig använt så den fick invigas =)
Nån solig dag, conversen och brillorna på ;)

Näääset en mindre solig dag :P

Sötaste rosie letar pissställe i näset hahaaha :D

Ska ta och försöka sova nu, läskigt haha :D  Mosan kommer hit vid 10 imorgon så ska vi till ikea en snabbis, känns serriöst som jag bor där och på onoff och net on net nu typ haha  natti natti
.Emma


Kommentarer
Postat av: Hanna

tur för dig att de kommer lite nytt :) längtar efter dig!

2010-07-20 @ 11:18:47
URL: http://dagensh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0