Årets första Sverige dopp :D

Idag var en fixar dag men eftersom det har vart kanonväder bestämde vi oss för att åka till havet några timmar :D  Jag morsan & farsan :)  Så jag har ialla fall doppat mig 2 gånger här i år nu :D
Näset <3

Sen har vi vart och kollat på kakel och det är också köpt nu. Hoppas verkligen det blir bra men är osäker. Lite segt att tvättmaskinen började läcka när mami skulle lära mig tvätta så nu måste den fixas också.  Tur att pappa är byggare/fixare bobb så han ska hit imorgon och fixa massa :D


Lagade mat också sen med mamis hjälp, blev en skit god kyckling och pasta sallad sen fixade jag även lite för imorgon så jag slipper det då =)  Så ska man komma ihåg nu hur man gör allt, kan bli svårt :P

Nu blir det snart sängen, jobb imorgon. Börjar sent men ska försöka komma upp tidigt ändå hade jag tänkt mig. Har nu förstått mig på en av mina nya väckarklockor så den ska förhoppningsvis ringa imorgon hehe .

Natti natti

.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0