100730

Jobbade stängning igår och började 8 idag. Hade ju turen att få lyx tid ialla fall när man ställer upp på att jobba extra, 8-12 ;) gött ere!  Pappa sov hoss mig igår eftersom han ändå va här så länge så jag fick åka med han när jag skulle till jobbet, perfekt. Spöregn här nu, hela kvällen igår och det håller fortfarande på :(  Hoppas denna helgen går fort, har ju imorgon och söndag kvar på jobbet. Men nästa helg är jag ledig och då blir det nog att festa hemma hos Anita, massa från jobbet ska dit så det kan bli jävligt nice :)  Lite kul att alla i personalen köpte en blomma och gav till bossen idag för han har haft det rätt jävligt nu, han blev ju skit glad ialla fall :)
bild från i onsdags
Nu ska jag och farsan fortsätta renovera köket, hittade en lite grejje där idag med som vi ska kolla upp. hmm kan bli  bra :D
.Emma


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: mysigt med spöregn ju! här regnar det inte alls :P haha. jag älska rregn! :P

2010-07-30 @ 15:21:41
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0