Tack

Fan vad fort tiden går på kvällen, å sån datanörd som jag är så har jag otroligt tråkigt nu när inte jag kan logga in på msn hehe... kanske lika bra att försöka sova. Är ledig imorgon :D Wonderful.
Idag
Tänk vad ett mail kan göra en glad, så fina människor det finns ändå :) Även om man egentligen inte känner personen så bra men ändå snackat till och från sen när man var mindre så betyder det mycket när dom bara hör av sig och visar att dom bryr sig utan att det har hänt nåt, Så tack :)
Jag & Niklas
Nu blir det sängen, natti
.Emma


Kommentarer
Postat av: ღ MissCM

sv: ja precis. det är inte så roligt när alla springer runt med liknande kläder och skor.

2010-01-18 @ 00:17:35
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Nikeee

va roligt och få se den bilden haha har jag aldrig sett ,,och ditt fina inlägg ;D .. KRAM

2010-01-18 @ 00:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0