12 timmar senare är man äntligen hemma

Har vart en lång dag, har kännt mig skit stressad ibland idag på jobbet även om det inte vart mycket att göra och har vart sjukt trött sista timmarna.  Blev i alla fall upphämtad när jag hade slutat så åkte vi får att se syrran och hennes band uppträda =) Nu är man äntligen hemma
Idag efter jobbet :P
Har massa fula bilder på mig och Frida som vi tog i bilen och så filmade jag såklart Malin så det kommer upp senare eller imorgon =)  Vi väntade ju inte där på att få reda på om dom går vidare men hoppas dom gör det, då blir det Sticky igen för dom :D

Nu ska jag ta och fixa kaffe,tvätta bort sminket och så =)
.Emma


Kommentarer
Postat av: Olivia

sv; det är väl jag som ska tacka! :)



supersnyggt halsband! :)

2010-01-17 @ 21:40:43
URL: http://lucesolare.blogg.se/
Postat av: ღ MissCM

sv: hehe okej! :) jo, samma här. funderar lite på att beställa ädrifrån, hittade grejer som jag gillade så det blir nog en beställning därifrån i framtiden :)



just dom skorna köpte jag i en butik här där jag bor. betalade 520 för dom :)

2010-01-17 @ 22:03:33
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0