100113

Godmorgon, planerna var att jag skulle upp vid 9-10 tiden men kom upp vid 12, lär mig aldrig att sluta snooza.  Så nu sitter jag här, ska pallra mig iväg och sola snart. Blir knäpp alla skriver om Thailand överallt eller så hör man folk som ska dit/är där. Jag överväger kraftigt att åka till Thailand nästa vinter för jag måste dit igen men vill ju ändå till USA som jag tänkt flera år, jaja långt kvar så hinner ändra mig 100 gånger minst hehe.

På phi phi efter en hel natt ute =)

En solig dag på Phi phi


Jag och Alex :)
Påväg till någon Ö :)
Fest i Patong =)

Ao Nang, fixade naglar å grejjer =)

På en cool bar i Patong :)

Detta får bli ett rese inlägg eftersom det blev rätt många bilder från Thailand nu, sakna sakna sakna. Jag måste ju dit igen!
.Emma


Kommentarer
Postat av: HANNA - rock & roll satisfies my soul

Hoppas allt är bra

kram, http://hannaest.blogg.se

2010-01-13 @ 15:27:15
URL: http://hannaest.blogg.se/
Postat av: Alex

Åh!! underbara bilder. Längtar också såå tillbaka!!VAd är det för operaton du skrev om i något inlägg?plastik? puss & kram

2010-01-13 @ 20:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0