100104

Godmorgon, idag mår man sämre än sämst. Mitt huvud sprängs och nu har jag ju ändå fått sova men skulle nog behöva sova ett dygn till. Jag sov i farsans säng inatt för det har vart så kallt i mitt rum att jag inte äns kan vara här nere. Så vaknade av en hemsk väckarklocka som han hade ställt in: Klockan är 9, dags att gå upp, BRRRR BRRRR, Klockan är 9, dags att gå upp..  fan va jobbig den var!

Har träningsvärk efter all dans i lördags också heeh.  Ska upp och fixa lite frukost nu och hoppas man mår bättre snart.
.Emma


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: haha nee fast det var lite gött att jag blev det frsta gången från ny´år haha xD

2010-01-04 @ 11:57:50
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0