natti

Tåget var sent idag med men hann ju till jobbet ialla fall =) Seg seg dag och vart övertrött/flummig så folk måste trott jag var galen ibland hehe. Dom har fortfarande inte fixat så jag är ledig på torsdag så jag  pratade med Patrik och han sa att jag skulle ringa imorgon så lovade han att hjälpa mig :) Inget får skita sig nu!
hittade min gosiga fejktröjja jag köpte i Bulgarien, hade helt glömt den, skit skön ju :D
Fan vad klockan blev mycket nu då, ska försöka komma upp tidigt imorgon eftersom jag ska iväg tidigt på torsdag
.. imorgon blir det lägenhetsvisningar :)
.Emma


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: ja men precis! det gäller att vara beredd, verkar som att det är jätte många smo ska köpa dom :P

2010-02-10 @ 08:11:00
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: N I L M A

hoppas du hittar någon bra lägenhet då :D

2010-02-10 @ 10:20:42
URL: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0