Bilder från helgen :)

Yes helgen som var blev ju inte som man hade tänkt sig men hade kul ändå. Pappa körde mig till partille så mötte jag upp Dennis och Malin så tog vi taxi vidare hem till Anita.  Där var några till från jobbet + mer folk. As gött att man kunde ha skorna på sig och röka inne och i köket fanns det massa dricka sådet var bara att börja blanda :D

Så efter ett tag när jag hade gått och fyllt på groggen och gick in i vardags rummet ser jag ett bekant anikte på andra sidan rummet som ockå kollar på mig och heller kan placera mig först känns det som. Så det tog en liten stund men jävlar vad kul det var när vi kom på det .D Niklas var ju där haha och Isse med, längesen man träffade dom ju :)  Den chocken var ju klockren, hade ju ingen aning om att dom skulle vara där haha
Jag Niklas & Isse :D

just meNiklas & Matildahahha illa 2 fyllegrisar :Pniklas & Isse :DDUBBELHAKA haha isse drar posen ahha

Senare bestämde vi oss för att dra in till stan, blev jag Malin och Dennis men Malin bangade att dra med ut. Så vi var på ett ställe ja inte kommer ihåg vad det heter, drack dansa å tjöta, träffades D's kompis där med . Kom hem sent sent och blev knappt någon sömn så söndagen var rikigt hemsk hehe. Tråkigt att jag hade glömt min mobil så kunde varken ringa Sara,Camilla eller Jessica, men det blir fler gånger:D Hade en ball kvällialla fall =)
puss på daj =)
.Emma


Kommentarer
Postat av: N I L M A

härliga bilder :D

2010-02-16 @ 11:03:57
URL: http://nilma.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

hehe, gör du då? :P

2010-02-16 @ 12:01:10
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jay-Z kommer till Wireless festival i sommar också... Kan dom inte bara bekräfta Eminem så vi kan boka våra förbannade biljetter ?!?!?!?!?!!!! Inte för att jag lyssnar på Jay-Z, men fett att se honom också :p. Och Pink. Men EM! (A)

2010-02-16 @ 19:04:01
URL: http://www.nattstad.se/Brazen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0