Vaaaaaaaaaaaaaaarm

Nu har jag vart och solat för första gången i Backa, lilla rosie var för bakis för att sola men cilla hade sovit hos henne så jag gick och mötte henne sen gick vi till solhuset. Jag skojjar inte jag har rövsvett,amrsvett, svett överallt hahaha, sjukt varmt kunde inte äns ligga ner rakt i solariumet haha .  Får leta upp ett bättre ställe att sola på  fan för det har var det värsta jag gjort typ haha .  Sitter och dricket ett stooort glas iskall cola nu <3

bild från en av alla våra promenader till Aspen =)
100414  jag & cillz
Ska snart ta och fixa lite käk tror jag och kolla vad man ska ha på sig ikväll :p Ska bara orka röra mig.
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0