Promenad med Rosie =)

Fick sällskap på bussen till jobbet idag, trevligt, har haft rätt bra tur med det faktist att folk börjar samtidigt som mig som bor i stan =)  Jobbet var sjukt segt idag men fick sluta en halvtimma tidigare, gött som fan men inte bra ändå, måste ju tänka på pengarna nu :p

Kom hem en snabbis efter jobbet och bytte om sen tog jag bussen till rosie gick vi ut på en promenad, var la inte så längt men det kändes ialla fall :P hehe sen hade den lilla smulan gjort iordning tonfisksallad som stod och väntade på oss :D  gött som fan med käk!
redo för promenad
Missade precis bussen när jag skulle hem så jag tog en promenix hem med, tar ju inte långtid att gå =)  Ska fixa lite här nu, jobbar segtid imorgon med :/ Gött som fan att man har rört lite på fläsket idag ialla fall ;)
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0