Lördag - Exet

Fick ju lite panik av att vara hemma i lördags  så jag och Vicky bestämde oss för att dra ut. Hon kom hit så förfesta vi ett tag sen mötte vi upp Zandra i stan.  Planen var att dra till Park Lane men det blev Exet istället, kul eftersom jag aldrig vart där.  Va visst 25 där och vet att många framför oss inte kom in men vi hade turen på våran sida så det var inga problem :D  Hade faktist riktigt kul, dansade tills svetten rann typ haha :D  Sjukt varmt där men kul hade vi :)  Värd kväll!
innan utgång
Z och jag
Z jag och Vicky på exet

Måste skaffa kamaera snart så det blir mer bilder :)
.Emma


Kommentarer
Postat av: MATILDA

jättesnygg outfit :D

2010-08-24 @ 17:46:40
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: Emmelist

Tjeeeena brullan! Tänkte bara säga att jag har startat en till tävling om dom där populära kedjeringarna som du var med och tävlade om sist :D Hoppas du vill vara med även denna gång!



Ha en trevlig dag min sköna böna!

2010-08-25 @ 08:57:54
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0