Hemmafest

Yes var ju på hemmahest hos Anita igår, i bergsjön, haha sjukt längesen man var där vill jag lova.  Jag mötte upp Annika, Vicky och Jonathan (Joakim ?!) i stan så tog vi spårvagnen dit, mötte upp Zandra och sen hem till Anita. Kul att det var så många där :D  Glasen skulle vara fyllda hela tiden så det kom påfyllning ofta och jag stod med både drink och cider samtidgt haha . . skulle tagit det lite lugnare :P  Men det var en ball kväll :D

Ända bilden från igår innan jag fick springa till bussen :p
gårdagens outfit
Vicky försvann en stund igår, ingen viste vad hon tog vägen men hon kom tillbaka, och Matilda har problem med sin mage så hon började krampa så vi ringde ambulansen för säkerhets skull, tur att allt löste sig.

Va ju hemma vid 5 imorse så är riktigt seg nu, får se när det blir party med jobbet igen, alltid lika galet :p
.Emma


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: hehe jaaa :D hoppas jag får den i morgon.

2010-08-08 @ 22:13:49
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0