Finbesök idag

Hade ju finbesök idag. . viste att morsan och farsan skulle hit men även Malin Lucas och NIKKI :D Min lilla bebis inte träffat henne på så länge ju :D
<3
Nu sitter ialla fall hyllan på plats, har ju inte råd att köpa resten så det får jag fixa sen, efter lönen kanske, men gött att det är på platts nu.  Så fikade vi med massa gott som dom hade med sig också :P me like .
Lucas malin och mammamama och nikki =)
malinmamma och nikkihahaha fula vi ärlucas degar jag och älskling
sessan
Sen var det dags för jobbet, äntligen är dessa stängningar över och jag är ledig imorgon, synd att man börjar tidigt på lördag bara =(  Så snart blir det väll att sova, hoppas jag kan sova en helnatt utan att vakna! Hade vart gött!
.Emma


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: jaa, gör jätte gärna det! :) misstänker dock att vi inte kommer ha den här i vår lilla stad :P



ja.. det känns jätte skönt :}

2010-08-13 @ 00:38:51
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0