Dålig dag

Känns som hela veckan har vart dåligt, men mest idag. Äckel dag och så jävla segt att jobba med. Skulle möta Cilla vid storan efter jobbet och kolla på Kapten Röd och sen ta några öl vilket kunde bli jävligt nice men när jag kom dit var det sjukt mycket folk och Cilla va långt in så jag kunde inte komma fram till henne och hon kunde inte komma ut.  Så jag stod där själv ett tag, såg inte äns scenen så jag bestämde mig för att åka hem. Så nu sitter jag är, dricker lite för jag kände att det behövs idag, orka med mer pissdagar! Väntar på Cilla som ska sova här iaf =)
idag
.Emma


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: hehe :} börjar du komma i ordning i lägenheten?

2010-08-12 @ 01:08:14
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0