Bakishäng med Rosie

Satt och snackade med R förut så fick vi för oss att vi ville ha sushi, så jag gick och mötte henne på selma men så ser vi att skiten har stängt på söndagar, segt segt men vi testade pizzerian som ligger skit nära mig, köpte med oss 2 pizzor och cola haha :D  Bakishäng till 100 för min de :P Lite kul att jag undrade om dom hade kebbad där och rosie säger att alla pizzerior har det, men såklart alla förutom denna haha :D

Har levt på cola idag med <3

Nu blir det sängen, måndag och jobb imorgon :( seeeeeeeeegt
.Emma


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: jaa, dom är grymma på att skicka snabbt! :) dock är det posten som är jätte sega på att skicka ut AVI :P

2010-08-08 @ 23:11:32
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0