100826

Ja idag blev det en go sovmorgon, har inte fått gjort någonting ,riktigt gött.  Har fått lönen  och haft den 1 dag och redan är hälften borta påalla räkningar å skit, tråkigt värrre.  Igår blev det en lite utflykt med R ialal fall haha . Vi 2 puckon fick för oss att storhandla på mitt jobb och gå till rusta samtidigt, vist det var la ballt så men helvete vad det var jobbigt när man skulle få hem allt på bussen å så.  Träffade Maria på jobbet också, henne har man ju itne sätt på evigheter =) Så nu är riktigt väl fyllt här hemma :P  Vi tog ialla fall bussen till stan sen gav vi upp, fick bli taxi hem :$ vääärt kan jag säga hehe.

jag och R =)  gammal bild
Är ju ledig idag igen bara för jag och en på jobbet bytte tid, så imorgon jobbar jag stängnign istället för idag. Blir att sova i Lerum efter det  för jag ska upp och jobba tidigt som satan på lördag med :(
.Emma


Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha tur det finns taxi :P

2010-08-26 @ 14:54:32
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: MATILDA

ja urban in my <3 ! :D

hatar att de inte har den i malmö heller :(

2010-08-26 @ 19:09:35
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0